Tänään on 21 Marras 2018 10:42

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Talvi 2007 Harjoitukset
ViestiLähetetty: 23 Tammi 2007 17:15 
Poissa

No niin, kaikki halukkaat uudet virtuaalipilotit tervetuloa harjoituksiin, treenit alkavat klo 18.00 sunnuntaisin. Mukaan pääsevät kaikki halukkaat, mitään taitotasoa/ikärajoitetta ei ole, tosin TeamSpeak-ohjelma on pakollinen, sekä Hyper-Lobby niminen yhteysohjelma.

Yleisimpiin kysymyksiin aloittamiseksi löytyy vastaus täältä;

http://www.lentolaivue26.org/forum2/viewtopic.php?t=249

Ensimmäisissä harjoituksissa aloitetaan ihan lentämisen perusteista, nousemiset ja laskeutumiset, koneen hallinta, navigointi sekä konetyyppien tunnistaminen.

Jatkossa harjoitellaan myös lasketumista maastoon, sekä sieltä nousemista, laskeutumista vaurioituneella koneella, ilman laskutelineitä, ilman moottoria ja taitojen karttuessa paritoimintaa.

Tämän pelin hallitseminen vaatii melkoista kärsivällisyyttä, joten varaudu toistuvaan samankaltaiseen harjoitteluun...

Tervetuloa!

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Helmi 2007 21:30 
Terve!

Yritin tänään tulla mukaan harjoituksiin mutta en löytänyt serveriä. TS:n 'Lentolaivue 26' -kanavalla oli viesteistä päätellen taistelulento menossa. Tulin tosin "paikalle" vasta n. klo 17.50.
Miten Hyperlobbysta löytää oikealle serverille? Ainoat Suomeen viittaavat ovat Finskaviken 1&2.

Online-lentelystä minulla ei ole juuri kokemusta, vasta pari viikkoa olen ollut harjoitusmaalina avoimilla häröpallo-dogfightservereillä. Siksi ohjattu harjoittelu olisi todella tarpeen.

t. Sampsa

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Helmi 2007 09:25 
Poissa

Tuut sinne TS vaa huutelemaan niin eiköhän joku sieltä sitten tule harjotuksiin 20xxxxxx

Muut tietää paremmin mutta näin mä tekisin.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Helmi 2007 14:13 
Histamiini kirjoitti:
Terve!

Yritin tänään tulla mukaan harjoituksiin mutta en löytänyt serveriä. TS:n 'Lentolaivue 26' -kanavalla oli viesteistä päätellen taistelulento menossa. Tulin tosin "paikalle" vasta n. klo 17.50.
Miten Hyperlobbysta löytää oikealle serverille? Ainoat Suomeen viittaavat ovat Finskaviken 1&2.

Online-lentelystä minulla ei ole juuri kokemusta, vasta pari viikkoa olen ollut harjoitusmaalina avoimilla häröpallo-dogfightservereillä. Siksi ohjattu harjoittelu olisi todella tarpeen.

t. Sampsa

Moi!

Kuten Ihis tuossa jo sanoikin niin rohkeasti vaan kysymään niin kyllä opastetaan oikeaan paikkaan. Eilen oli sikäli tavallisesta poikkeavat harjoitukset että 2/3 opastettavista oli ulkomaalaisia joten vedin hommat lontooksi harjoituslentolaivueen kanavalla. Normaalisti kielenä on suomi tai turku.. Kanavahan on TS:ssä nimellä HRLLV ja sinne on aina kaikki tervetulleita mikäli yhteislentely kiinnostaa.

Harjoituksissa ei ole vakituista serveriä käytössä vaan joku "hostaa" tehtävän ja peli näkyy lobbyssä "now playing"-listassa hostaajan nimellä. Helpoiten peliin pääsee kun tulee radiokanavalle ja siellä sitten selviää että mihin lobbyssä pitää mennä jotta pääsisi mukaan.

Tervetuloa mukaan 20xxxxxx

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Helmi 2007 14:14 
Ja tossa ylempänähän siis kirjoitteli Matu whistxxxx

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Helmi 2007 15:44 
Poissa

Anonymous kirjoitti:
Histamiini kirjoitti:

Kuten Ihis tuossa jo sanoikin

Se nimi on PIENELLÄ alkukirjaimella mailaxxx

Ai että mä jaksan hehehhehihiih 444444

MUOKS: Tulen ens sunnuntaina messiin harkkoihin, tarviin suunnistusharjoitusta whistxxxx

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Helmi 2007 16:14 
Kiitos neuvoista! Olin väärällä TS kanavalla... Yritän torstainen uudelleen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11 Helmi 2007 10:23 
Mikäs patsi käytössä? 4.08?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11 Helmi 2007 12:45 
Poissa

Kyllä, 408 on käytössä... aikoihin saattaa tulla muutoksia, General Matu varmaan ilmoittelee niistä sitten tarkemmin happy2XXX

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12 Helmi 2007 09:28 
Poissa

Tänään klo 19:00 olisi harjoittelua tarjolla 4xxxxx Tervetuloa mukaan uudet ja vähemmän uudet clapXXX

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17 Helmi 2007 19:14 
Tinaaja ilmoittautuu palvelukseen heti kun koneen osat ovat kotona ja saan laitoksen "tulille". Kokemusta virtuaalilentämisestä ei ole mutta halua oppimiseen on...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19 Helmi 2007 19:39 
Poissa
Lahjoittaja

Tinaaja: ei muutakun teretuloo vaan,ainakin 26:n laskeutumis tyyli on nopee omaksua, ei kun kaasu pois ja "läts". whistxxxx

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20 Helmi 2007 00:19 
Poissa

karjala toivottaa myöskin tervetulleeksi!! ja kuten aiemmin jo ilmoitettiinkin,niin laskeutuminen on nopea omaksua..lentäminenkin on helppoa.mutta jos vielä pitäisi pysyä hengissäkin,niin se vaatii jo taitoa...
20xxxxxx

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20 Helmi 2007 10:00 
niin no.. laskeutumista ei tarvi opetella, kyllä se kone aina alas tulee.. ja yleensä naapuri auttaa, mutta on hyvä muistella missä sijaitsee hätäuloskäynti missäkin koneessa ;) yleensä se on merkattu CTRL-E..

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22 Helmi 2007 21:03 
Moro! Noista harjotusten alkamis ajoista, että ilmotellaanko niistä täällä? Vai mitenkäköhä se toimii?

T. Hötzi

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia