Tänään on 21 Marras 2018 09:43

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Oma Hosti LLv26:lle.
ViestiLähetetty: 06 Heinä 2006 16:40 
Hello LeLv 26:n pilotit. Tarvittaisiin yhtä hostia lisää CADiin. Saataisiiin tällöin suomalaisista muodostettua 3 luotettavaa yhteistyötä tekevää iskujoukkoa:
Yksi olisi minun FSH:n toinen LeLv52:n ja kolmas LLv26:n. Näin pärjättäsiin kartalla paremmin. Saataisiin tehtävä kierto paranemaan ja ulkomaalaisten tekemien typerien tehtävien lukumääräinen riski pienemmäksi. (esim eräs porukka hyökkää aina pommitamaan 100% tuhoutunutta kaupunkia. (Sabotaashia).

Tiedän että Pihillä on niin paljon työ ja business kiireitä, joten sitä hommaa en Hänelle ole ajatellutkaan. Reinmannilla on tiettävästi myös liikaa kiireitä uuden Suomi-online pelin kanssa.
Näin ollen uskaltaisiko joku muu LLv 26:n kaveri laivueen hostiksi. Saa olla nuori kaveri, ei tarvi olla ässä, kun vaan tuntee kiinnostusta hommaan. Minä opettaisin hänet lukemaan karttaa ja hostamaan. Kuten sanoin, minä tunnen tämän CAD peli-kortit eli kriteerit paremmin kuin ehkä kukaan suomalainen. Siitä olisi teille hyötyä tulevissakin online-peleissä.
Osaatko Pihi suositella ketään?

Terveisin FSH_Aatu wavexxx

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Heinä 2006 16:43 
Poissa

Vaikea suositella yhtäkkiä, mutta onko vapaaehtoisia?(Musti, Rane tai Smuggler, kiinnostaako, tämä vaatii myös melko tiukkaa taktisen ajattelun tuntemista...)

Profiili  

ViestiLähetetty: 06 Heinä 2006 17:02 
Taktinen ajattelu on yksi mielenkiintoisimmista asioista online-sodissa. Saada sen avulla raja liikkumaan. -Nujertaa paremmin aseistettu mutta huonommin johdettu vihu älyllä, se on vähän samaa kuin shakissa.

Hosti tuntee iloa siitä, kun näkee, että yksi hänen tekemä onnistunut hyökkäys oikeaan paikkaan tai ruudun varmistus vastaa kymmeniä ja joskus jopa sataa ilmavoittoa. Näin hän säästää omia voimia ja tuhoaa vastaavasti naapurin.
-Se on jotain muuta kuin pelkkä ilmavoittojen kyttääminen. LOL. Vaatii miestä eikä housuja. Tiedän että tiedän että teidän porukasta löytyy kyllä kehityskelpoinen hosti.

Lisäksi Hostiksi rupeavan tulee tietää, että hänellä on aina minun sekä Wallun tuki tehtävien suunnittelussa. Me ollaan pelatessa radiossa ja tavattavissa, sen kun tulee kavavalle ja kysyy vaan. Ei jätetä miestä pulaan.

Mutta nämä asiat kyllä kerron sitten, kun Hostiksi rupeava pilotti löytyy.

FSH_Aatu wavexxx

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Heinä 2006 17:28 
Aatulle postia =)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia